BLOG

Hasznos írások honlapkészítés, keresőoptimalizálás, marketing témában

Google találati lista – jó helyezés

Google találati lista – jó helyezés

Google találati lista – jó helyezés Internetes kereső, Keresőoptimalizálás-fogalmak, Közösségi média, Linképítés, SEO tippek Nincs olyan vállalkozó, aki a honlapjával ne szeretne a Google találati lista első oldalán megjelenni! Na jó, nem minden vállalkozót érdekel a találati lista,  és sok cégvezetőnek egyáltalán nincs ideje honlappal meg online dolgokkal foglalkozni, sőt valaki a céges weblapot is feleslegesnek [...]

bővebben
Lakberendezési és színválasztási ötletek 2021-ben

Lakberendezési és színválasztási ötletek 2021-ben

Lakberendezési és színválasztási ötletek 2021-ben Milyen színek divatosak idén a Pantone színszakértő csapata szerint? Milyen festési és lakberendezési ötletekkel tehetjük komfortosabbá otthonunkat a járvány idején? A COVID-19 világjárvány közel egy éve határozza meg a mindennapjainkat. A járvány ellen a leghatékonyabb védekezésnek vélik azt, ha otthon maradunk. Mindez felértékelte a minket körülvevő miliő szerepét, hiszen kénytelenek [...]

bővebben
Mit jelent a marketing kommunikáció, és melyek az eszközei?

Mit jelent a marketing kommunikáció, és melyek az eszközei?

Mit jelent a marketing kommunikáció, és melyek az eszközei? Ismerjük a mondást:  "A jó bornak nem kell cégér!"  Régi mondás a múltból, amikor mások voltak a szokások. Változnak az idők.  A fejlődés folyamatos rohanása, az internet lehetőségei ma már nélkülözhetetlenné tették a marketing szerepét az életünkben. Robog a versengés az első helyért, az elsők közötti [...]

bővebben
SEO SZAKEMBER – ANTAL-PAP JUDIT

SEO SZAKEMBER – ANTAL-PAP JUDIT

Amikor valaki megbízható SEO szakértőt, keresőoptimalizálási szakembert keres, akkor több szempontot is érdemes megvizsgálni: A SEO szakértő érti-e a Google irányelveit, vagy rögtön tömeges spamgyanús linképítést akar eladni, ami hosszú távon életveszélyes.Csak a pénzedre utazik, vagy valóban segíteni akar.Rendelkezik-e keresőoptimalizálási referenciával?Mit mondanak róla mások? Nézd meg pl. a Google-ben a  térképes megjelenítésénél (Google Cégem) vagy a FB-on, LinkedIn-en.A többi [...]

bővebben
SEO szövegírás referencia

SEO szövegírás referencia

Íme néhány referencia cikkírásra. SEO szövegírás referencia: hippi stílus Egy régi SEO céllal megírt cikkem: A hippi divat a 60-as évek óta újra és újra feléled. Gyakran megjelenik a kifutókon, a kirakatokban. Sokan azért hordanak hippis ruhadarabokat, mert éppen az a trendi, mások egyszerűen azért, mert szeretik a színes, mintás harsányságot (mint pl. én). Létezik azonban olyan embercsoport a [...]

bővebben
A Google Analytics követőkód beállítása

A Google Analytics követőkód beállítása

A Google Analytics a legnépszerűbb szolgáltatás a weboldallal kapcsolatos statisztikák (látogatók, oldalmegtekintések, eszközök, hivatkozók, stb.) mérésére. Hogy tudjuk ezt az analitikai eszközt hozzákötni a honlapunkhoz? Erre többféle módszer létezik. Lássuk, hogy lehet a Google Analytics követőkódot beállítani WordPress honlap esetében. A Google Analytics  mint analitikai eszköz Ebben a videóban a Google Analytics -ről lesz szó, de csak [...]

bővebben
SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

SEO esettanulmány: 1 cikk – több ezer kattintás

Ebben a SEO esettanulmányban azt mutatom be, hogy a cikkírás milyen jól jövedelmező lehet a hirdetésekkel szemben. Egy nagyon sikeres projektet mutatok be a következő videóban, amelyből láthatod, hogy mennyire megéri SEO szakemberre bízni a  Google keresőre optimalizált szövegírást. SEO cikkírás esettanulmány videó https://youtu.be/nuU-nVzZ8p4 Ebben a videóban arról beszélek, hogy milyen sokat jelent egy honlap [...]

bővebben
Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

Yoast SEO magyar fordítás – Yoast SEO Hungarian translation

2016.10.26. | Kulcsszó, Yoast SEO | 0 hozzászólás A Yoast Seo magyar fordítás sokat segíthet akkor, amikor önállóan szeretnéd beállítani a blogodat úgy, hogy az általad kiválasztott kulcsszóra minél előbb jelenjen meg az írásod a Google kereső találati listáján. Mivel sok kifejezés csak angolul jelenik meg, ezért döntöttem úgy, hogy egy kis mankót készítek, hogy pontosan megértsd, hogy mi mit [...]

bővebben
Mit jelent a keresőoptimalizálás más néven SEO?

Mit jelent a keresőoptimalizálás más néven SEO?

A keresőoptimalizálás a  weblap keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti “normál” avagy nem fizetett keresési eredményekben. Wikipédia A keresőoptimalizálás akkor sikeres, ha a weboldal a keresőmotorok találati oldalán (pl. Google) minél előbb, azaz jobban rangsorolva  és többször jelenik meg. A helyezés mellett fontos, hogy a  megjelent cím és  meta leírás “csábos” legyen, vagyis kattintásra ingerlő. Így lehet több látogatást szerezni az organikus, azaz természetes keresésekből. Minek a rövidítése a SEO? Mi a jelentése? A SEO kiejtése Gyakran használjuk a [...]

bővebben
Divi WP sablon képátméretezés alfától omegáig

Divi WP sablon képátméretezés alfától omegáig

2019.02.8. | Képoptimalizálás, WordPress | 0 hozzászólás A kedvenc WordPress sablonom a Divi. A Divi egyszerűvé teszi a képek megjelenítését a honlapunkon. Néha azonban kihívást jelent a megfelelő képméret kiválasztása a  különféle modulokhoz. Ha hatalmas fájlméretben töltjük fel a képet, akkor az lassítja a weboldalt, ha pedig túl kicsi méretet választunk, akkor “pixeles” lesz a kép, és gagyi hatást érünk [...]

bővebben
Linképítés – mit jelent 2019-ben? Útmutató

Linképítés – mit jelent 2019-ben? Útmutató

Nem titok, hogy a linképítés  a  keresőoptimalizálás egyik legfontosabb eleme. Az évek alatt a Google algoritmusok frissítésével a mennyiségről áttolódott a hangsúly a minőségre. Vizsgáljuk meg, hogy milyen a jó linképítés 2019-ben? A Google Pingvin algoritmusa például folyamatosan szűri a mesterségesen létrehozott hivatkozásokat (spam linkek), így ma már nem elegendő, sőt nem is ajánlott a [...]

bővebben
Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

Keresőoptimalizálás lépésről lépésre

2018.08.21. | Internetes kereső, Közösségi média, Kulcsszó, Linképítés, Webmester eszközök - Google Search Console | 0 hozzászólás Amikor ráébredsz arra, hogy szinte nincs látogató a weboldaladon, hiába áldoztál egy csomót a honlapodra, akkor az egyik megoldás, hogy elkezdesz vadul hirdetni, a másik  – hosszútávon nagyszerűen megtérülő – megoldás: a keresőoptimalizálás lépésről lépésre, amit egy SEO szakértővel [...]

bővebben
Mobilbarát a weboldalad?

Mobilbarát a weboldalad?

Köszöntelek a SEO elemzés videó sorozatom második részében, melynek témája: a mobilbarát weboldal. A mobilbarát, reszponzív honlap mára alapkövetelmény, de természetesen több módon is meg lehet oldani, hogy a honlap felhasználó- és “googlebarát” legyen. Bemutatok pár mobilbarát tesztet. Amikor elvégzek egy ingyenes SEO elemzést erre mindenképp kitérek, ugyanis rangsorolás szempontjából fontos, hogy a honlapod mobilbarát-e vagy [...]

bővebben
MIRŐL SZÓL A HONLAPOD?

MIRŐL SZÓL A HONLAPOD?

Készítek egy videó sorozatot, hogy megmutassa neked miből áll a SEO elemzés. Most a témakör első videóját láthatod, melynek a célja a problémák feltárása, rendberakása annak érdekében, hogy honlapod sikeresen szerepeljen a Google keresőben, és megjelenjen a találati listában. A legjobb tanulás a tapasztalás és a szemléltetés – ez lehet akár negatív, akár pozitív tapasztalat [...]

bővebben
Weboldal sebesség teszt

Weboldal sebesség teszt

A honlap sebesség is rangsorolási tényező! Messze nem a legmeghatározóbb ugyan, de fontos! Ugyanis, ha webhelyed nem elég gyorsan töltődik be, és a látogatóidnak nem lesz türelme vagy ideje kivárni, akkor  idő előtt lelépnek, és visszamennek a találati listára. Ezzel viszont azt üzenik a Google-nek, hogy nem volt jó a honlapod, és lejjebb sorolhatja a [...]

bővebben
Multimédia: képek és videók szerepe a weboldalon

Multimédia: képek és videók szerepe a weboldalon

Képoptimalizálás, Keresőoptimalizálás-fogalmak, Kulcsszó, SEO tippek A képekre kiéhezett olvasót ki kell elégíteni! Lehet, hogy a szöveges tartalmad a keresőmotorok számára tökéletes,  és egyből az oldaladra repítik a látogatókat, de vajon ott is maradnak?  A jobb eredmény érdekében élj a multimédia csatornáival és eszközeivel! Használj képeket, videókat, infografikát, hanganyagot! A multimédia jelentése Napjainkban igen elterjedt, divatos kifejezés  multimédia kifejezés. [...]

bővebben
Képszerkesztő programok

Képszerkesztő programok

2016.12.27. | Képoptimalizálás, SEO tippek | 0 hozzászólás A Képátméretezés – képoptimalizálás cikkben leírtam, hogy miért fontos keresőoptimalizálás szempontjából a megfelelő képméret kiválasztása.  Hogyan tudod az adott képet a lehető legkisebb fájlméretűre csökkenteni úgy, hogy közben a képminőség szemmel láthatóan ne romoljon? Ebben segítenek az  online és offline képszerkesztő programok. Melyiket válaszd? Segítek! Én bemutatom… a [...]

bővebben
Képátméretezés – képoptimalizálás

Képátméretezés – képoptimalizálás

Képoptimalizálás, Keresőoptimalizálás-fogalmak, SEO tippek Ha keresőbarát weboldalt szeretnél, akkor a képeket is optimalizálni kell.  Az elnevezés és az alt attribútum meghatározás mellett nagyon fontos a megfelelő méretű fotók és egyéb illusztrációk alkalmazása. Ebben az esetben gyakori megoldás lehet a képátméretezés.  Multimédiás tartalmak optimalizálása A felhasználói élmény szempontjából fontos, hogy képekkel, videókkal és egyéb interaktív multimédiás tartalommal szemléltessük mondanivalónkat a [...]

bővebben
Indexelés, rangsorolás  – A keresőmotorok működése 2.

Indexelés, rangsorolás – A keresőmotorok működése 2.

Internetes kereső, Keresőoptimalizálás-fogalmak, Linképítés A keresőmotorok működése cikksorozat 1. részben  bemutattam a keresőrobotok és azon belül a Googlebot működését.  A 2. részben az indexelés és a rangsorolás folyamatát mutatom be. Nézzük, mik is azok az indexelő és rangsoroló rendszerek! Az indexelés folyamata A legegyszerűbben úgy értheted meg az internetes keresést, ha  elképzelsz egy hatalmas könyvet, amelyben egy [...]

bővebben
Keresőrobotok – téged is megtalálnak? – A keresőmotorok működése 1.

Keresőrobotok – téged is megtalálnak? – A keresőmotorok működése 1.

Szerző: antikaotika | nov 21, 2016 | Internetes kereső, Keresőoptimalizálás-fogalmak, Webmester eszközök - Google Search Console A keresőrobotok vajon rád találnak? Nyugi, nem téged keresnek, “csak” a honlapodat! A Google kereső – Nem találom a weboldalam! 4+1 megoldás című blogbejegyzésemben leírtam, hogy miért fontos megengedni a keresőmotoroknak, hogy bejárják az oldaladat. A keresőmotorok működését bemutató cikksorozatom 1. részében a keresőrobotoké a [...]

bővebben
Szöveges tartalom optimalizálás – a tartalom a király?

Szöveges tartalom optimalizálás – a tartalom a király?

Keresőoptimalizálás-fogalmak, Közösségi média, Kulcsszó, SEO tippek, Szövegírás, Yoast SEO Újabb SEO tippek, hogy a weboldalad bekerüljön a top 10-be a Google kereső 508 találati listáján 508!   Azt már tudod, hogy milyen az ideális domain név, címsor, metaleírás, URL, és hogy miért kellenek a kifelé mutató linkek. A mostani rendkívül fontos téma: a szöveges tartalom optimalizálás. Már [...]

bővebben
Google kereső – Nem találom a weboldalam!

Google kereső – Nem találom a weboldalam!

Google kereső – Nem találom a weboldalam! Internetes kereső, Keresőoptimalizálás-fogalmak, Linképítés, Webmester eszközök - Google Search Console  Elkészült a fantasztikus beizzított weboldal, amelyre látogatók – mit látogatók! – vásárlók tömegeit várod, és ahogy telnek a napok mégsem jön senki. Egy ideig vársz, aztán gyanakodni kezdesz, hogy vajon egyáltalán felhoz-e a Google kereső, ha beírod a honlapod [...]

bővebben

Kertészeti témájú honlap design

A legutóbbi két munkám kertészeti témájú honlap volt az egyik egy mezőkeresztesi forma tuja kertészeté volt http://formatuja.hu/ a másik egy Bükkábrány melletti birsalma ültetvényé: http:// birs.hu

bővebben
Nyílászárós honlap vállalkozónak – esettanulmány

Nyílászárós honlap vállalkozónak – esettanulmány

Nyílászárós honlap vállalkozónak - esettanulmány Újabb honlap vállalkozónak - aki szabad kezet és minimális információt adott. Nekem sokszor ennyi is elég, hogy elkészüljön és jól működjön a weboldal. Hadd mutassam be a Rózsa Ablak projektet, amelynek keretében teljes arculatot alakítottam ki logóval, névjegykártyával, reklámmal, weboldallal. A megrendelő egy nagyszerű szorgalmas vállalkozó, aki gondolt egyet, és [...]

bővebben
Weboldal ingyen – Üdv a földszinten!

Weboldal ingyen – Üdv a földszinten!

Weboldal ingyen - Üdv a földszinten! Milyen a jó honlap? - 4. rész Amire szükséged van, az egy weboldal ingyen vagy saját domain névvel, kezdetleges vagy profi dizájnnal. Nagyon jó dolog, ha eljutsz odáig, hogy szükséged van egy honlapra. Bátor dolog kilépni a nyilvánosság elé, és megmutatni magad az online világban is. Gratulálok! Nem baj, [...]

bővebben
Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban!

Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban!

Miért kell a weboldal? Üdv az alagsorban! Milyen a jó honlap? 3. rész Ebben az írásban arra a kérdésre adok választ, hogy miért kell a weboldal. A bányászbéka szintnél eggyel jobb, ha azért nincs honlapod mert nem tudod, hogy hogyan is állj neki, idegenkedsz a dologtól, de nem zárkózol el tőle teljesen. Ahogy a "Szintek [...]

bővebben
Ékszerész honlap – (esettanulmány)

Ékszerész honlap – (esettanulmány)

Ékszerész honlap – (esettanulmány)     A Matyó álom  - Kovács Krisztián Ékszerész honlapja ezen a linken érhető el.   1.      Mielőtt belevágnánk a fába a fejszét   A most elkészült ékszerész honlap is azt igazolja, hogy az a küldetésem, hogy szinte minden  munkám arról szóljon, hogy…   „Judit, teljesen megbízunk benned, szabad kezet kapsz, [...]

bővebben
Nincs weboldalam – Milyen a jó honlap 2. rész

Nincs weboldalam – Milyen a jó honlap 2. rész

Nincs weboldalam - Bányászbéka szint Ha azt mondod vállalkozó létedre, hogy  "nincs weboldalam, minek az", akkor hadd gratuláljak neked ezzel a "gyönyörű" bányászbékadíjjal, mivel a bányászbéka szintjén vagy. Lásd előző írásomat: Milyen a jó honlap? 1. rész: Szintek és árak Egy kis sztori - bevezetőként Úgy 10 évvel ezelőtt, amikor egy nagy forgalmú turisztikai helyre marketingesként felvettek, az [...]

bővebben
Milyen a jó honlap? 1. rész: Szintek és árak

Milyen a jó honlap? 1. rész: Szintek és árak

Milyen a jó honlap? 1. rész: Szintek és árak Ahhoz, hogy megállapítsuk, hogy milyen a jó honlap, először vizsgáljuk meg a szinteket. Azonosítsd be, hogy te illetve a céged hol helyezkedik el!   1. Bányászbéka szint Itt nem az a kérdés, hogy milyen a jó honlap, hanem egyáltalán minek az. Ez az a szint, ahol az [...]

bővebben

Ha szeretnél új honlapot vagy kérdésed van, írj bátran!