Kétnyelvű honlap generációs szakértőnek

A Generation Dilemmas honlap eredetileg angol nyelvű célpiacra készült, majd a magyar változatot a http://hu.generationdilemmas.com/ aldomain-en hoztuk létre. Ez SEO szempontból jó megoldás, mert bár léteznek többnyelvűséget biztosító honlapbővítmények, szerencsés az adott országra vagy nyelvre külön optimalizált honlapot létrehozni.

Honlapdesign

 A honlap Divi sablonnal készült, ami az új szerelmem, mivel mindent át tudok szabni rajta, amit szeretnék. Én nem mindig követem a „hivatalos” honlapkészítési szabályokat. Először nem a vázzal kezdem, hanem a gombhoz varrom a ruhát. Jelen esetében Enikő nadrágjához és gyöngysorához igazítottam a színeket. 

A generációs ellentéteket az élénk és a föld színeivel akartam kifejezni. A karaktereknél pedig a Cherie Bomb betűtípusra esett a válsztás, mert fiatalos, lendületes, nem túl szabályos, pont olyan, mint Bereczki Enikő. Nagyon fontos, hogy a fontkészlet, ami tetszik, tartalmazza az ő, ű stb. ékezetes karaktereket.

 

A fenti színkészlet módosult. Érdemes max. 4 színt alkalmazni. Én rendszeresen túlzásba esek, mert színmániás vagyok. Lásd a SEO szakértői honlapomat : ITT.  Van aki arra esküszik, hogy csak egyetlen kiemelt színt használjunk dekorációhoz. Először Enikő is megijedt a színpalettától, és földszíneket javasolt. Itt jön az a nehézség, hogy a több millió színárnyalat közül pontosan melyik tetsik neki. A dizájnerek pontos színkódokkal dolgoznak, nem hasraütés szerűen találják ki az árnyalatokat. Mielőtt mindent átdizájnolunk a honlapon, mert az ügyfélnek vannak elképzelései, de nem tudja megfogalmazni pontosan, hogy mit szeretne, érdemes Photoshop vagy más képszerkesztő program segítségével tálalni a kívánt hatást, hogy  tényleg erre gondolt-e, mert a hatás siralmas is lehet, mint itt:

 

 

Érdemes a dizájn elemeket az egységes arculat részének tekinteni, és a hírlevéltől a névjegykártyáig öltöztessük ugyanabba a köntösbe a marketing eszközeinket

szakértői honlap

Kapcsolódó képek: